WYCIECZKA KL. 2e2 DO TRÓJMIASTA

W dniach 25. – 27. września 2023 mieliśmy okazję odbyć fascynującą wycieczkę do Trójmiasta. Ta trzydniowa przygoda była pełna niezapomnianych wrażeń i ciekawych miejsc do odwiedzenia. Nasz wyjazd zorganizowali Pan Profesor Jacek Bernacki oraz Pani Profesor Agnieszka Rogozińska.

Pierwszego dnia, czyli w poniedziałek, udaliśmy się do Gdyni, gdzie mieliśmy okazję zwiedzić fascynujące Akwarium Gdyńskie. To miejsce pełne niezwykłych stworzeń morskich i zapierających dech w piersiach ekspozycji. Spacer wśród kolorowych ryb i innych morskich istot był niezwykle pouczający.

Kolejnego dnia, we wtorek, nasza wycieczka zaprowadziła nas do Gdańska. Rozpoczęliśmy dzień od zwiedzania Starówki w Gdańsku, odkrywając urok tego miasta z wieloma zabytkami i malowniczymi uliczkami. Zobaczyliśmy też kościół świętej Brygidy z bursztynowym ołtarzem, który wciąż powstaje. Wizyta w Stoczni Gdańskiej była dla nas ogromnym doświadczeniem, pozwalającym zrozumieć znaczenie tego miejsca dla historii Polski.

Trzeciego dnia, czyli w środę, zawitaliśmy do imponującej katedry w Gdańsku Oliwie, gdzie mogliśmy podziwiać wspaniałą architekturę i atmosferę tego historycznego miejsca, wysłuchaliśmy też koncertu organowego, granego na żywo. Naszą ostatnią atrakcją była wizyta na słynnym Molo Sopockim. Spacer po drewnianej promenadzie przy słonecznej pogodzie, z pięknym widokiem na Morze Bałtyckie, był relaksem i doskonałym zakończeniem naszej wycieczki.

Trójmiasto okazało się nie tylko pięknym miejscem, ale także pełnym historii i kultury. Nasza wycieczka pozostawiła nam mnóstwo wspaniałych wspomnień i chęć powrotu, aby dalej odkrywać uroki tego regionu.